Wycieczka Kraków

Wycieczki, podróże dalekie i te bliskie, to jak już pewnie wiecie moje hobby. Tak sobie dzisiaj pomyślałam, że opiszę wam jedną z moich wycieczkę samochodowych do Krakowa. A więc, jak tylko mam trochę wolnego czasu, pakuję plecak, zabieram znajomych i jedziemy w samochodową rundkę zazwyczaj po Polsce:-) Otóż jadąc do Krakowa wybrałam oczywiście najłatwiejszą trasę, bo nie jestem dobrym kierowcą, a już nie raz mój GPS mnie zawiodło. Więc jak tak sobie jechaliśmy trasą E77, to oczywiście musieliśmy po drodze zatrzymać się w Nowym Targu, i kupić od górali oscypki, bo do Krakowa z pustymi rękami jechać nie mogliśmy, a że ja zapomniałam kupić w Białce to już tak czasem bywa, że zapominam o takich rzeczach. Ale trasa wam powiem trwała, może ponad godzinkę i już w południe byliśmy w Krakowie.

Kraków jako miasto też lubię, ale to nie jest to samo, co mieszkać w górach. Będąc w Krakowie zwiedziliśmy Sukiennice, oczywiście nie obyło się bez krakowskiego smoka wawelskiego, smakowitych obwarzanków krakowskich oraz zdjęcia wśród tysięcy gołębi. Ale powiem wam jedno odwiedziliśmy podziemia Krakowskie i to miejsce zachwyciło mnie chyba najbardziej. Jak to mówią inni turyści „ Podziemia Rynku, to krakowski spektakl wrażeń” i ja się zgadzam w tym w 100%:-) A wycieczkę zakończyliśmy w restauracji na rynku, przy domowym obiadku i przy dobrej kawie, oczywiście z ekspresu:-)